lørdag den 5. januar 2013

Det er noget af et arbejde

Men nu har jeg vidst også øreringe og div liggende på lager til lang tid og til mange markeder. I denne omgang har jeg koncentreret mig om smykkerne. Jeg skal vidst have lavet nogle flere i krympeplast også, det er ved at være længe siden.

Jeg opdaterer stadig på amio, og sikken et arbejde. Hvorfor skal det være så bøvlet at sætte ting til salg? Så er det lettere når det er nogen man kender eller til markeder :)

Kig forbi, måske du finder noget som frister?! Øreringene er gode som værtindegave og ranglerne er rigtig fine som barselsgave.

Go lørdag





3 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine ting, kender alt til det med at skulle fylde op til lageret :)
    Har også fået syet lidt til mit lager i dag.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Årh, har altid tænkt, når jeg handler på amio - om man nu som sælger kommer af med nogle ting ? Men det må man jo kunne siden du gør dig besværet :)

    nogle gange når jeg kigger rundt på blogland får jeg helt lyst til at få huller i ørene igen. Der er s mange fine øreringe. Men skal lige tage mig sammen

    SvarSlet
  3. Jeg blev så træt af Amio til sidst, at jeg har lukket min butik derinde (og så også fordi jeg nu har en fysisk butik, hæhæ), men jeg har hørt at Etsy er meget mere overskueligt, og hvis man har flere af det samme produkt i flere farver, kan man nemt oprette samme annonce, men med forskellige billeder.

    Klem Pernille//pecno.blogspot.com

    SvarSlet