fredag den 27. april 2012

Sommerfuglen er landet i stuen




Nu fik jeg omsider prøvet der papir klip halløj. Den hænger og pynter i min stue... Jeg skal nok have klippet nogle flere - dette var starten. Jeg skal jo have fremstillet et lidt større udvalg af ting jeg kan sælge når jeg skal til Bazar i Hejls i maj. Jeg skal nok have fremstillet nogle flere små ting til piger. Blomsterne jeg har hæklet bliver en af tingene, men jeg har flere fine idéer klar i bogen - jeg skal bare lige have tiden også. Der er lidt meget at se tid midt i eksamensskrivning, men det skal nok gå, det må ikke gå op i bøger og læsning det hele jo ;)
.

Vi har også fået en frø, elefanter og farvestrålende papegøjer i glas og ramme. Jeg fik lige sat postkort i farvefrække rammer. Jeg tror de ender på børnenes værelser. Postkortene er lidt 3D-agtige og rigtig sjove.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar