fredag den 4. maj 2012

Perleamok

I dag har jeg givet mig selv fri fra eksamensskrivning - det er jo heller ikke det letteste at koncentrere sig om med børn hjemme. Lidt træls med vejret når jeg nu netop ikke skal sidde inde og læse bøger og skrive opgave... det kunne godt have været bedre planlagt!!
Så den har stået på hamaperleelefanter hele formiddagen og familien er blevet ganske stor. Jeg skal nok lige have nogen hængt op på børneværelserne, Marie ville i hvert fald gerne have en hængende. Der er lavet nogen i pigefarver og nogen i drengefarver - drenge kan vel også have elefanter hængende ;) Nu skal jeg bare have pakket resten af dem fint sammen så de er klar til Bazar senere i denne måned. Jeg overvejer stadig om jeg skal lave nogen der bare skal klæbes på væggen efter hinanden??! Hmm... overvejer

Men go' fredag derude



Ingen kommentarer:

Send en kommentar