søndag den 29. juli 2012

Nye krympeplast øreringe

I går så jeg OL. Samtidig fik jeg lavet lidt nye øreringe i krympeplast. De nye farver skulle lige afprøves. Jeg fik også forsøgt mig med en elg... Jeg ville gerne have en stor en, så jeg kan hænge smykker på den. Jeg tvivler bare på at krympeplasten er stor nok i A4 format. Men så må den bruges som pynt.
Et forsøg med en lidt større model, bare lige fordi...
Se lige den fine dåse til tusser - farvefræk orange
De færdige dele efter de har været en tur i ovnen
Klippede dele, der mangler huller

2 kommentarer:

  1. De er bare super fine og inspirerende! Hvilken type tuscher bruger du til det sorte plast?
    Mvh og god weekend

    SvarSlet
  2. Hey Signebine ;) jeg er faktisk lige ved at lave øreringe i krympeplast. Så følg med herinde... Jeg synes det er et fantastisk materiale især til øreringe. Hvad laver du? Til det sorte krympeplast har jeg brugt Posca farver. Jeg har købt mine i Panduro i den fine udgave.

    Go fornøjelse

    SvarSlet