lørdag den 18. august 2012

Malede træperler

Jeg har længe ville prøve kræfter med træperler og maling. Jeg har haft nogle små træperler liggende i mange år. Oprindelig har jeg skulle bruge dem til knapper. Jeg har viklet tråd rundt om og lakeret dem efterfølgende. Men i dag da jeg var forbi panduro købte jeg to større størrelser af træperlerne og noget maling.

Får du lyst til at lave disse sjove perler er det meget nemt. Du behøver kun træperler, maling og lidt malertape. Jeg skal lakere mine, jeg synes de er for matte... Og så skal de samles til armbånd og halskæde.

2 kommentarer:

  1. Sejt - det er bare en god ide, de er super smukke (:

    -Kit

    SvarSlet
  2. Ja, nu skal de bare lakkes og sættes på en lædersnor ;) de kan jo også bruges til at sætte i enden af en lynlås på tasker eller punge ;)

    SvarSlet