lørdag den 1. december 2012

En vinder er fundet

Jeg valgte denne gang at trække vinderen af min lille give away på den manuelle måde. 63 lodder kunne det blive til. Tusind tak for alle dem der har deltaget og hjertelig velkommen til alle de nye der har lyst til at læse med her hos mig, skønt at vide at der sidder virkelige mennesker derude et sted ;)

Nå, men nu til vinderen. Alle navne blev lagt i en lille skål og Marie fik lov til at trække den heldige vinder :)

Stort tillykke til Mona :)

Hvis du vil sende mig en mail Mona, med din adresse, så vil jeg sende din gave en af dagene :) håber du kan finde ud af at lave kuglen, ellers kan du finde hjælp på min DIY ;)

Glædelig jul

7 kommentarer:

  1. Hvor er Mona bare heldig..
    Tillykke herfra.
    Kh Anja,

    SvarSlet
    Svar
    1. Eh Anja, hvis du rigtig gerne vil have det vil jeg gerne lave nogle cirkler til dig også til en hygge dag ;)

      Slet
    2. Den er jeg med på.... Mon ikke man kan lave dem mindre, så de kan hænge på juletræet, måske helt hvide.
      De er er super flotte.

      Slet
  2. Tillykke til vinderen ... hvis du har lyst har jeg en julekalender på min blog SuperPrinsessen.dk

    SvarSlet
  3. JUBIII det er mig der har vundet - jeg er super glad !!!
    Tak for lykkeønskningerne.

    Mona

    SvarSlet
  4. Hvor har du dog en fin blog! Jeg har lige kigget mig hele vejen tilbage til august måned og jeg kunne blive ved - du har så mange gode idéer og kreative påfund!

    SvarSlet