søndag den 16. september 2012

En lidt skuffet dag på loppemarked

Der var godt nok ikke meget at komme efter til loppemarked i dag... Der var mange mennesker og lidt panik! Men vi fandt dog lidt sjovt at tage med hjem. Jeg fandt bl.a. dette gamle mikado spil, jeg synes røret var fint og så var der vejledning med! Jeg fandt også en gammel opslagstavle som jeg skal have gjort lidt ved. Vi fandt også en fin bil til Maries Barbie dukker, en tank og lille lastbil til Noah. Jeg havde troet der var mere at komme efter, men desværre 😲. Der var dog en rigtig fin gammel dåse med Mickey mouse, men den var på auktion og det gad jeg ikke vente på... Men jeg ville gerne ha ejet den, for den var virkelig fin.


2 kommentarer:

  1. Ja, det er altid spændende at komme på loppemarked og få lidt med hjem ;)

    SvarSlet