tirsdag den 4. september 2012

En lille leg for de hurtige ;)

Jeg har deltaget i en lille leg hos Gitte. Det handler om at dele ud af sine kreativiteter og helt sikkert glæde en modtager i den anden ende. Pyramidespil?? Hmm lugter lidt sådan ikk??




Nå men reglerne for Craft ig forward er som følger:


  • De 3 første bloggere, som melder sig til her hos mig, får en hjemmelavet og kreativ gave fra mig.
  • Disse tre bloggere skal sende legen videre - og samtidig sende en hjemmelavet og kreativ gave retur til mig. Ligesom jeg skal sende en gave retur til Gitte.

Jeg håber du har lyst til at lege med.....

2 kommentarer:

  1. Åh det er lang tid siden jeg har leget blog lege sidst.
    Jeg hopper helt sikkert på, hvis der stadig er plads.

    SvarSlet
  2. Der er helt sikkert plads ;)Det bliver sjovt!! Send mig en mail med din adresse, så finder jeg på noget!!

    Du kan maile til joanders@hotmail.com

    Glæder mig til at høre fra dig.

    SvarSlet