onsdag den 12. september 2012

Færdig med tyl!!

Ej det passer ikke. Jeg er bare blevet færdig (næsten) med Maries fødselsdagsgave ;) Jeg mangler så utrolig lidt, så jeg faktisk betragter den som værende færdig. Jeg er lidt i tvivl om sløjfen skal være pink eller sort. Jeg glæder mig til hun pakker den op - og om hun bliver glad for den. Den har taget en del timer at lave, men nok mest fordi det var første forsøg med at sy i tyl, læse en amerikansk opskrift, regne inches til cm osv. osv. Og så skulle der små rettelser til undervejs. Men tyl er heldigvis nemt at sprætte op, trods rynkningen ;)

Jeg blev inspireret af hende her, hvor der også er link til DIY :) jeg kunne ikke lige finde chiffon der ikke trevlede i kanten, så jeg har altså brugt blødt tyl - næsten lige så godt.

Da det først er mandag hun bliver 4 år kan jeg desværre ikke vise billede med model ;) Jeg håber der er stof nok i den til at give den rigtige effekt når hun danser rundt.

Bliver hun glad for den er det nok ikke sidste forsøg, men så tror jeg at jeg vil lede efter lidt chiffon ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar