lørdag den 10. november 2012

Fixet min gamle tavle og nyt hækleprojekt




Jeg synes ikke rigtig jeg har nået det jeg ville i dag... Men jeg har vist også gang i mange ting :(  Jeg har været igang med endnu et tegneprojekt i dag - optegning af eksisterende forhold på et gammelt hus... det foregår på computeren, men alligevel tager det lige lidt mere tid end beregnet - måske fordi jeg ikke er i træning :)

Noget jeg fik x-et fra min TO-DO-LISTE var opslagstavlen. Den har jeg ville lave længe, men i dag skulle der gøres noget ved den. Jeg har købt den på loppemarked til ingen penge. Nu har den fået maling og stof på. Stoffet synes jeg er så fint, jeg var heldig at finde det på Kreativ Messe hos en dame der solgte ud af sine rester. Så jeg har mere, tænker det skal fræses gennem maskinen til en sol-nederdel til Marie.

Den hæklede kurv har jeg været forelsket i siden jeg så den første gang. Da jeg til min fødselsdag fik en rulle zpagetti garn vidste jeg hvad den skulle bruges til. Jeg måtte dog købe en rulle ekstra, men kunne ikke få den  samme farve :( Opskriften er nem at gå til og du kan finde den her. Den er super til vinterens handsker, tørklæder og huet. Jeg kunne måske også bruge en til badeværelset...

Årh hvor jeg hader at uploade billeder fra mobilen til blog!! De bliver så dårlige :( jeg skal nok ændre dem mår Ipad'en bliver ledig... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar