torsdag den 8. november 2012

Jeg troede jeg havde brugt mit held for i år...

Men der tog jeg fejl. Vi fik i dag at vide, hvor vi skal i praktik til februar. Vis du ikke lige ved det, læser jeg til pædagog, ligesom en del andre bloggere :) jeg skal i min sidste praktik 1. Februar næste år. Vi måtte skrive tre ønsker på vores liste. I dag blev spændingen udløst! Jeg skal i praktik på børne psyk. på Kolding sygehus. Det er helt ufatteligt og jeg er bare mega monster ( læs helt ubeskrivelig) heldig. Det er nok et af de praktikstedsbeskrivelse der er sværest at få fordi der er så mange der gerne vil det... Jeg glæder mig og håber bare jeg får SÅ meget med fra min sidste praktik, som jeg også kan bruge senere, når jeg forhåbentlig engang får arbejde. Årh hvor jeg skal suge til mig og blive klogere :)


Nu må det bare gerne blive februar!!


5 kommentarer:

  1. Super skønt - det er da fedt at det lige blev dig.
    Jeg skal selv på mandag starte i min øvelsespraktik i en ganske alm. vuggestue og jeg glæder mig.

    SvarSlet
  2. Fedt fedt glæd dig, jeg har selv meget erfaring med psykiatrien, men af personlige årsager har jeg netop valgt ikke, at skulle i min sidste praktik på psykiatrisk afdeling i Århus, hvor de netop også havde praktikpladser.
    Jeg skal derimod i en SFO, hvilket jeg også ser rigtig meget frem til:-)

    SvarSlet
  3. Fantastisk!
    Hvor er jeg glad på dine vegne :).
    Kh maj

    SvarSlet
  4. Fedt Jo! Kan sagtens følge dig, har dog i min tid som pæd stud ikke været så heldig... Du får helt sikkert en masse udfordringer og viden med i rygsækken.
    Smil

    SvarSlet
  5. Skønt. Tillykke - det blir spændende!
    Jeg husker mine praktikker som noget af det fedeste, ever :)

    SvarSlet