fredag den 16. november 2012

Give Away


Nå, men nu er det vidst tid til en lille give away i anledningen af det snart er jul og vi skal julehygge indendøre :)
Det er bare en lille give away, men jeg håber alligevel du vil være med.

Denne gave er 20 cirkler til at lave en flot jule-papirkugle med - jeg har lagt en cirkel med så du selv kan lave en skabelon. Får du problemer under vejs, kan du se min DIY her

Reglerne for deltagelse er følgende:

1 lod for fast læser
1 lod for kommentar
1 lod for at fortælle et julegave ønske ;) 
1 lod for at sætte min give away på din blog
og opfylder du alle ovenstående regler giver jeg kvit og frit et ekstra lod :) 
Så du kan altså i alt deltage med 5 lodder.

Jeg trækker en hældig vinder den 1. december (eller i hvert fald hurtigst muligt efter)

Hvis du ikke har en blog bedes du skrive en mailadresse så jeg kan få fat på dig, hvis du bliver den heldige vinder. Held og lykke til alle som vil være med :)

19 kommentarer:

  1. Som den der først kommenter, er jeg da helt sikkert med på 3 lodder. Og mit julegaveønske er et par lækre stole fra Ilva, samt at få en dejlig jul :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fin. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder og jeg ønsker mig brændende en islandsk sweater, da mine strikkefærdigheder ikke rækker dertil endnu.

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne værre med på 5 lodder - jeg ønsker mig en ekstern harddisk.

    Mona

    SvarSlet
  4. Jeg deltager gerne med 3 lodder :) jeg ønsker mig kähler fiducia stager :)

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 3 lodder:)
    Og jeg ønsker mig en iPad

    SvarSlet
  6. Jeg deltager med 5 lodder.
    og jeg ønsker mig et par nye lækre støvler..

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med 5 lodder og ønsker mig en iPad :)

    SuperPrinsessen.dk

    SvarSlet
  8. Kanon giveaway. Jeg er med på 3 lodder (kommentar, fast læser og juleønske) Mit juleønske er parfume fra Versace.

    SvarSlet
  9. Jeg hapser 2 lodder og ønsker mig 2 hay barstole til mit køkken:) Kh Tine
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  10. Jeg snupper 3 lodder... Jeg ønsker mig de fedeste sko jeg har set i Eva sko - de er ikke til at leve uden ;)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  11. jeg vil gerne deltage med tre lodder :) følger dig via. gfc, og jeg ønsker mig en ipad mini :)
    heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Heja Jo. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder. Jeg ønsker mig en syvogn til alle mine syting.....Ü
    Men hvad ønsker du dig???? : )
    Krydser fingre for at heldet er med mig.
    God Søndag
    Kh Anja.

    SvarSlet
  13. Deltager med 3 lodder :-)
    Mit julegaveønske er flyttehjemmefra-ting - især til køkkenet

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg tager 3 lodder :) Et af mine (mange) julegaveønsker er en Kähler vase med sorte striber

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :-) Og ønsker mig et gult sengetæppe fra HAY :-)

    Kh Nanna Stjernepus

    SvarSlet
  16. Hvor er det dog en fin gave du forærer! Den vil hænge så fint fra min elskede tallerkenrække :)

    Jeg vil gerne være med på 3 lod.. Og jeg ønsker mig mange ting! Men Kubusstagen har indtaget mit hjerte...

    - jeg glæder mig til at læse med her hos dig

    SvarSlet
  17. Jeg deltager gerne med 3 lodder. Ønsker mig Avvento stager eller Kaleido bakker fra HAY. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet